Poradce pro zdravé stravování

Jana Zupková

plán
0

Jak na to

Váš cíl – zhubnout – je potřeba naplánovat. Ano, kdo  neplánuje, neví čeho chce dosáhnout.  Mít však plán  v hlavě nestačí – v hlavě můžete mít svou vizi. Vizi toho, jak chcete vypadat, až dosáhnete své  optimální váhy. Plán však musí být na papíře – co je psáno, to je dáno.

Hlava je živá součást člověka a  slouží k přemýšlení. Je kreativní, neustále vyhodnocuje,  1525240rozvíjí, ignoruje, mění, co platilo večer, ráno  je jinak. Je to  náladový orgán, který řídí naše tělo. Hlava rozhoduje o tom, v jakém módu budete ke svému novému stravovacímu a životnímu stylu přistupovat. Pouze pozitivní pocity uvnitř Vás povedou k pozitivním myšlenkám  a jen pozitivní myšlenky povedou k pozitivním činům. Hlava podle vašich pocitů pracuje na  vyřešení problémů: např. Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek – aktivní , pozitivní přístup.  Co můžeš udělat dnes, můžeš udělat i zítra – pasivní negativní přístup. Svěřit tedy dlouhodobý plán hlavě je dosti  nezodpovědné. Co říkáte?   Papír se nemění a tedy ani váš plán se nemění – jsou jasně dané požadavky a výsledky – žádné únikové cesty, žádné výmluvy. Plán na papíře je nezávislý na vašich emocích. Umožňuje vám soustředit se na svou cestu ke zdraví a štíhlosti. Každý den vidíte výsledek plnění svého plánu. Pokud jste plán nesplnili, kdo za to může?  Papír?

20130221-143042-myslenkova-mapa-mm.png-w350-h-null  Ne, vaše hlava.

Máte šanci  opravit a napravit svoje selhání, ale musíte to vidět na papíře, aby si to hlava uvědomila. Plán  na papíře vás udržuje na cestě k cíli. Držte se svého plánu a  nepolevujte. Na konci  vás bude čekat odměna.  Zdraví, krása, vitalita. A to za to stojí, nemyslíte?

 

Jana Zupková • 3.3.2015


Previous Post

Next Post

Napsat komentář

Your email address will not be published / Required fields are marked *

Můžete používat následující HTML značky a atributy: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>